Odpowiadasz za organizację pracy w biurze? Dlaczego warto nawiązać współpracę ze sklepem papierniczym on-line?

Prowadząc zarówno większą działalność biurową, jak i większą ciągle potrzebujemy uzupełniać kończące się artykuły biurowe. A to nagle skończy się papier do ksero w najmniej oczekiwanym momencie, zabraknie tuszu w drukarce, potrzebny będzie nowy segregator na dokumenty lub chociażby zabraknie zszywek. Takie braki w biurze to chleb powszedni i są one uzupełniane na bieżąco.

Zaopatrywanie biura w akcesoria piśmiennicze

W przypadku małych firm zazwyczaj za zakup potrzebnych produktów odpowiedzialny jest właściciel lub osoba do tego upoważniona. Udaje się ona do hurtowni artykułów biurowych lub hurtowni papierniczej i dokonuje tam zakupu potrzebnych rzeczy.

Jednak, żeby to zrobić, tracimy swój cenny czas, w którym moglibyśmy wykonać wiele innych spraw oraz ponosimy koszty transportu (czymś musimy dojechać i wrócić). Nieraz zdarza nam się podczas wyjazdu po potrzebne artykuły utknąć w korku lub kolejce w hurtowni. W stacjonarnej hurtowni nie zawsze jest wszystko, czego akurat potrzebujemy. Gdy nie zrobimy sobie listy rzeczy, których brakuje, to wiele razy zapomnimy o danym produkcie i musimy jeszcze raz odwiedzić hurtownię.

O ile w małych firmach jesteśmy w stanie pozwolić sobie na takie wyprawy do hurtowni to w dużych biurach kompletnie się to nie sprawdza. Tylko po co mamy tracić swój cenny czas i nerwy jak istnieje prostsze rozwiązanie. Zastanawiasz się jakie? Zamów wszystkie potrzebne materiały biurowe online.

Na rynku jest mnóstwo hurtowni artykułów biurowych i papierniczych prowadzących swoje usługi online. W wolnej chwili składamy zamówienie i gotowe. Zazwyczaj w ciągu 2 maksymalnie 3 dni roboczych paczka z zamówieniem jest już w biurze ( w zależności z jakiej hurtowni skorzystamy i jaką przesyłkę wybierzemy). To rozwiązanie ma same plusy:
– nie tracimy czasu na dojazdy do hurtowni,
– widzimy dostępność artykułów (nie mamy zaskoczenia, że czegoś w danym momencie nie ma na stanie),
– dogodna forma dostawy i płatności,
– możliwość nawiązania współpracy z konkretną hurtownią,
– po złożeniu założenia na konkretnie ustaloną przez hurtownię kwotę dostawę mamy gratis.

Ponadto nawiązując stałą współpracę z hurtownią, zyskujemy naprawdę bardzo dobre ceny zakupu artykułów. Prowadząc zwłaszcza dużą działalność taka współpraca oraz możliwość zamawiania online jest bardzo korzystna dla przedsiębiorstwa.

źródło: papierowo.pl – przybory do szkoły